Informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651).Urząd Gminy w Łubnicach uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Do złożenia dokumentu poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą konieczne jest posiadanie konta na platformie ePUAP - rejestracja i korzystanie z niego jest bezpłatne. Jeżeli chcesz założyć konto wejdź na stronę ePUAP - załóż konto
Aby wysłać do urzędu dokument za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej należy zalogować się na stronie http://epuap.gov.pl/wps/portal a następnie wybrać, z listy usług: wg podziału terytorialnego --> WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE --> Powiat Staszowski --> Urząd Gminy Łubnice i skorzystać z udostępnionego formularza elektronicznego. Wypełniony formularz należy opatrzyć bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez uprawnionego polskiego wystawcę.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym, 2. Dokumenty elektroniczne muszą zawierać zgodne z prawdą dane osobowe osoby go składającej, 3. Akceptowalne formaty załączników: TXT, DOC, RTF, ODT, PDF, XLS, GIF, TIF, BMP, JPG, ZIP 4. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 1MB. 5. Dokumenty lub nośniki zawierające wirusy komputerowe oraz inne szkodliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. |