Przedmiot przetargu: wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Budziskach
Łubnice, 2008.07.21
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zmianami)
Zamawiający :
Urząd Gminy w Łubnicach
28-232 Łubnice
powiat staszowski
województwo świętokrzyskie
tel./15/8659236
fax./15/8659236
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Przedmiot zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Budziskach
Zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione na podstawie: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych „ postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego wyszły na jaw nowe okoliczności powodujące znaczne zwiększenie zakresu robót w stosunku do ogłoszonego przedmiaru.
Powyższe powoduje konieczność opracowania nowego przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej.