Treść przetargu: Łubnice: Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS
Numer ogłoszenia: 426792 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Łubnice 66, 28-232 Łubnice, woj.
świętokrzyskie, tel. 015 8659236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju
opałowego lekkiego EKOTERM PLUS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć olej we wskazane przez Zamawiającego
miejsce tj.: Urząd Gminy Łubnice, Publiczne Gimnazjum w Łubnicach, Publiczna
Szkoła Podstawowa w Budziskach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Gacach
Słupieckich, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wilkowej, Centrum Kultury w
Łubnicach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się
Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: -
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i
osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlega
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz: - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2
zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich
wykonania. - Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co
najmniej 100 000 zł Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców
zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów
wymienionych w Rozdziale V..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących
dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy w
trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy ust. 1 i 2. 3. Aktualnego odpisu z
właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu
prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnego zaświadczenia
właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz osób którymi dysponuje lub
będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności 6. Pisemnego zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w
wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000zł. 8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej dwóch dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i
wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości,
dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te
zostały wykonane należycie. 9. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 10.
Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do
wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w
pkt.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
11.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio z załączonych dokumentów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy
składający ofertę wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których
mowa w rozdziale V w pkt. 3 i 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzadlubnice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Łubnice 66A 28-232 Łubnice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łubnice 66A 28-232
Łubnice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
|